torstai 14. heinäkuuta 2016

Naistenviikko: Hannan päivän kirja- & käsityöarvonta


Kirjablogeissa vietetään Tuijan  emännöimää naistenviikkoa 18.-24.7.2016. Otan viikkoon varaslähdön julkaisemalla jo nyt arvonnan, jonka suoritan naistenviikolla Hannan päivänä eli 21.7.2016. Arvottavana on kaksi eri-ikäisistä naisista kertovaa kirjaa ja lisäksi kummankin kirjan voittaja saa neulomani kämmekkäät.

Palkintopaketteja arvonnassa on kaksi:
  • Pöllökämmekkäät + Lena Dunhamin kirja Sellainen tyttö (2014), jota kustantaja luonnehtii näin: "Omaelämäkerrallisessa oppaassaan Dunham jakaa omituisimmat seksikokemuksensa ja suurimmat kasvukriisinsä helpottaakseen sielunsiskojensa taivalta." Minun ajatuksiani kirjasta voi lukea alla olevasta postauksesta.
  • Pöllökämmekkäät + Eppu Nuotion kirja Mutta minä rakastan sinua (2015), joka on kustantajan mukaan "valloittava kuvaus keski-ikäisestä rakkaudesta täynnä kaipausta ja huumoria".  Minun ajatuksiani kirjasta täällä.

Kirjat ovat omasta hyllystäni, siististi käsiteltyjä ja kerran luettuja. Kämmekkäät ovat itse neulomani. Kämmekkäissä käytetty lanka on miellyttävän pehmeää villasekoitelankaa (Viking Raggen, 70 % villaa ja 30 % nylonia). Kämmekkäät joustavat monenkokoiseen käteen.


Arvonnan säännöt:
  • Osallistua voi kommentoimalla tähän postaukseen ensinnäkin, kumman kirjan haluaisit voittaa, ja toiseksi jotakin blogiini liittyvää. Olisi kiva tietää esimerkiksi, mitä kautta päädyit blogiini, luetko käsityö- vai kirjapostauksia vai kumpiakin, ja saada myös muuta palautetta blogista.
  • Jätä kommenttiisi myös sähköpostiosoitteesi tai muu yhteystieto, josta tavoitan sinut, jos arpaonni suosii juuri sinua. 
  • Jos olet blogini seuraaja, saat kaksi arpalippua. Seuraajaksi voi liittyä tuossa sivupalkissa Google-tunnuksilla. Kerrothan kommentissasi, millä nimellä seuraat blogiani.
  • Osallistumisaikaa on Hannan päivän iltaan saakka eli 21.7.2016 klo 21 asti. Julkaisen voittajan joko illalla tai seuraavana aamuna.
Onnea arvontaan! Naistenviikolla arvonnan jälkeen on muuten tulossa postauksia, joissa pohdin parin lukemani kirjan naiskuvaa, mutta ajastan ne ilmestymään arvonnan jälkeen, jotta tämä postaus pysyy tässä ylimpänä arvontaan asti.


15 kommenttia:

  1. Kiva arvonta, olen mukana ja Eppu Nuotion kirja kiinnostaa minua. Löysin blogisi aivan hiljattain, ja enemmän seuraan kirjajuttuja (kun en harrasta käsitöitä), mutta eipä minua toisaalta häiritse vaikka mukana on välillä juttua muustakin. Sehän vain piristää blogia, kun kirjoittajan mielenkiinnonkohteet ovat esillä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja email-osoitteeni on: marikaoksa@gmail.com

      Poista
    2. Kiitos Marika! Blogiini päädytään usein käsityöaiheisilla hakusanoilla, joten en jätä käsityöjuttuja kokonaan pois, vaikka blogista onkin tullut selkeästi enemmän kirjablogi.

      Poista
  2. Ihana arvonta! Olen ilman muuta mukana, ja Sellainen tyttö kiinnostaa minua. Itse asiassa kaikkein eniten minua kiinnostavat nuo ihanat kämmekkäät, mutta Sellainen tyttö olisi todella mukavaa saada omaan hyllyyn. :) Taisin löytää blogisi, kun olit tuttu instagramista ja tulit kommentoimaan blogiini, ja tämä on ollut kiva löytö. <3 Kirjajutut kiinnostavat ennen kaikkea, mutta ne piristävät välillä. Sähköpostiosoitteeni taidat tietääkin, ja ainakin tiedät mistä minut saa kiinni jos voitto sattuisi tulemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, minulla on yhteystietosi :) Kiva kun olet mukana!

      Poista
  3. Sellainen tyttö kiinnostaa. Eli arvontaan mukaan. Jaan kyllä Kristan mielipiteen, sillä nuo Pöllökämmekkäät hurmasivat minut jo ensiesittelyssä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ulla! Sinut tavoittaa varmasti blogisi kautta, jos voitto osuu kohdalle :)

      Poista
  4. Mukava arvonta, olen mukana. Minua kiinnostaisi Mutta minä rakastan sinua. Minusta on mukavaa, myös käsityöihmisenä, miten kirjojen lisäksi blogissasi on myös niistä juttua. :)
    Ja en voi lakata taivastelemasta, miten ihanat nuo kämmekkäät ovat!^^
    Tässä vielä maili: tuntematon.lukija@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Ihanat pöllökkäät! ♥ Itse en osaa neuloa, mutta virkkaan mielläni. Viime syksynä innostuin pipojen virkkaamisesta.

    Sellainen tyttö kiinnostaa näistä kahdesta teoksesta enemmän. Olen lukenut blogiasi jo jonkin aikaa, mutten ollut huomannut klikata lukijaksi aikaisemmin - nyt on se tilanne korjattu. :)

    myytillinen@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Mainio arvonta!
    Sellaisen tytön olen lukenut, joten kokeilen onneani Mutta minä rakastan sinua -kirjan suhteen.

    Nyt en enää muista, miten olen sinun blogiisi päätynyt, mutta luen sekä kirja- että käsityöpostauksia. Kommentointi tahtoo vain aina jäädä, kun on muka niin hirveä kiire. (Nyt lapset lähtivät mummin ja vaarin kanssa retkelle ja olen päässyt kiertelemään blogeja oikein ajan kanssa :) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnistan saman ongelman: että ehtisi lukea ja blogata ja vielä kommentoida muiden blogejakin :)

      Poista
  7. Ja mukaan minäkin. Eppu Nuotion kirjan olen jo lukenut, joten tykkäisin Sellaisesta tytöstä. Eniten olen lukenut kirjapostauksia, koska jostain syystä käsityöt ovat olleet tosi vähissä pikkulapsiarjen pyörityksessä. Lukemiseen sentään olen jaksanut keskittyä edes välillä.

    Entinen työkaveri Hanne ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että joku tuttukin piipahtelee täällä :)

      Poista